Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Winssen
Jan Libottéstraat 8 6645 BE
Winssen

Uw Zorg online app

Bekijk veilig uw medische gegevens in uw eigen patiëntenportaal.  Vanaf 26-2-2024 logt u in met Digi-D. Dit is een veilige manier van inloggen.
Heeft u nog geen account:

          • kies de tegel patiëntenomgeving
          • kies voor inloggen
          • log in met digiD
          • kies voor :  ik heb nog geen geen account
          • geef emailadres, wachtwoord en telefoonnummer en sla op

Heeft u wel een account:

          • kies de tegel patiëntenomgeving
          • kies voor inloggen
          • log in met digiD
          • kies voor :  ik heb al een account
          • geef nog eenmaal emailadres, wachtwoord en telefoonnummer en sla op.
            De volgende keer logt u direct in via digiD

Log nog één keer in met uw emailadres en wachtwoord om digiD toe te voegen aan het account.

U kunt online uw zorg regelen wanneer het u uitkomt. Dit kan via de Uw Zorg online app. Download de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android). Met de app heeft u altijd uw medische gegevens bij de hand. De communicatie vindt altijd plaats via een veilige verbinding.

Wat kan ik met de Uw Zorg online app?

Met de Uw Zorg online app en op de website van uw huisarts

  • kunt u online een afspraak maken
  • stelt u vragen aan uw huisarts
  • vraagt u gemakkelijk een herhaalrecept aan
  • heeft u inzage in uw gegevens over uw gezondheid
  • geeft uw eigen metingen door
  • vindt u gegevens over uw huisartspraktijk
  • kunt u doorklikken naar een pgo om uw gegevens van andere zorgverleners op te vragen

Alles snel en veilig online regelen? Download de gratis app!

U kunt de app downloaden in de App Store of in Google Play.

Download in de iOS App Store
Download in Android Google Play

Een Windows Phone-versie is niet beschikbaar.

Hoe werkt de Uw Zorg online app? Op deze website  vindt u filmpjes met duidelijke uitleg: digivitaler

  • Met de Uw Zorg online app heeft u inzage in uw actuele medicatiegegevens zoals bekend bij ons. U vraagt eenvoudig een herhaalrecept aan voor medicijnen die u vaak gebruikt.
  • Via de berichten module (eConsult) in de app kunt u medische vragen direct aan ons stellen. U kunt ter ondersteuning aan uw vraag een bijlage of foto meesturen. U ontvangt een melding zodra wij u hebben geantwoord. Let op! Voor spoedvragen belt u altijd de praktijk of de huisartsenpost.
  • U kunt een afspraak maken zonder wachttijd en wanneer het u uitkomt. Dat doet u in de online agenda. Bekijk de lege plekken in de agenda van uw huisarts en boek een afspraak. U kunt hier ook de reden van uw afspraak vermelden.
  • In uw medisch dossier staan de gegevens over uw gezondheid zoals uw klachten en ziektes, medicijnen, allergieën, uitslagen van onderzoeken en informatie over uw huisartsbezoeken. Handig in een overzicht.
  • In de app staan ook de adresgegevens, contactgegevens, openingstijden en een link naar onze website.

Hulp nodig? Bekijk de gebruikershandleiding en de instructievideo’s over het gebruik van Uw Zorg online via de app en de website van uw zorgverlener. Of  kies voor: ‘ik ben patiënt’ bovenin de website; hier vind u veel tips en adviezen.

Veel gestelde vragen en meer informatie

Op de Uw Zorg online website vindt u antwoorden op veel gestelde vragen, een handleiding hoe u de app stap voor stap in gebruik kunt nemen en meer informatie over de app of een helpdesk.

Vragen die u heeft met betrekking tot uw portaal kunt u nazoeken op vragen en antwoorden  of stellen via deze  website

of direct via onderstaande links als uw portaal of app het niet eer doet:

We willen u vriendelijk verzoeken om als eerste het volgende te proberen: het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Klik hier voor de stappen.

Indien dit uw probleem niet oplost, bekijk dan ook de volgende informatie:
• Ik kan mijn zorgverlener niet vinden, hoe maak ik een koppeling tussen mijn account en de zorgverlener? Lees hier meer over.
• Beveiligingscode niet ontvangen. Wat moet ik doen als de beveiligingscode niet op mijn e-mailadres aankomt? Bekijk hier mogelijke oplossingen.
• Wachtwoord vergeten? Als u uw wachtwoord bent vergeten, volg dan hier de stappen voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
• Problemen met het resetten van het wachtwoord. Als het niet lukt om uw wachtwoord te resetten, bekijk dan hier mogelijke oplossingen.
• Hoe kan ik het e-mailadres van mijn account wijzigen als ik geen toegang meer heb tot mijn oude e-mailadres? Volg de stappen zoals hier vermeld.
• Geen toegang tot de authenticatie app? Hier vindt u de stappen om verder te gaan.
• Inloggen met een tweede gebruiker. Hier vindt u de stappen om met meerdere personen gebruik te maken van dezelfde app.
• Wat moet ik doen als ik maar één e-mailadres heb in mijn huishouden? Bekijk hier tips over hoe u een extra e-mailadres kunt aanmaken.
• Het dossier van een kind jonger dan 16 jaar is niet zichtbaar. Wat nu? Lees hier waarom dit zo is.
• Ik kan niet meer bij mijn oude e-mail. Wat nu? Lees hier hoe u weer gebruik kunt maken van het patiëntenportaal.

Indien u nog steeds problemen ondervindt, ontvangen wij graag de volgende informatie:
• Gebruikt u de app op een iOS- of Android-systeem?
• Lukt het wel om buiten de app om in te loggen via het websiteportaal van de zorgverlener?
• Ontvangt u een foutmelding? Graag ontvangen we een printscreen van deze foutmelding.
• Heeft u geprobeerd in te loggen op zowel uw thuisnetwerk als een mobiel netwerk?